El blog de l’insti

Creativity in English!

Sexist advertisements through time, inspirational biographies about extraordinary women in history, awareness campaigns and spoof advertisments. Enjoy some of 3rd of ESO’s gems!…

Visite à Jaimes

Les élèves de Français première langue du collège 22@ visitent la librairie française de Barcelone. La ligne jaune nous amène directement au quartier de la Dreta de l’Eixample. Dans la rue València, on passe à côté du grand fleuriste, Flores Navarro, qui remplit notre odorat et notre vue, et ça y est, on arrive…

Iniciem la fase 2: les votacions!

Després que la comissió llegís les propostes que ens heu fet arribar, aquelles que compleixen els requisits establerts a la convocatòria i que per tant passen a la fase de votacions són les següents: Proposta Justificació Vuit de març Som un institut molt vinculat al que representa aquest dia a la societat. La igualtat…

Escape Room de Mar i cel d’Àngel Guimerà

El passat 6 de maig, per celebrar els 175 anys del naixement del dramaturg Àngel Guimerà, l’alumnat de 3r de l’ESO va poder demostrar els seus coneixements superant un divertit joc de pistes. Després de la lectura de Mar i cel a classe, l’alumnat, distribuït en grups, va rebre un sobre tancat amb un cadenat i una carta de…

Paraules sonores

L’alumnat de 2n d’ESO va fer una classe especial de música amb la visita de professionals del so del Centre Cívic Garcilaso els passats 10 i 13 de maig. En el taller, els van explicar com utilitzar eines digitals per compondre música i es van endinsar en un procés creatiu de composició musical: “Paraules…

Let’s Clean Up Europe

El divendres passat, l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut, juntament amb l’institut Quatre Cantons i L’institut Maria Espinalt, ens vam sumar a les jornades de recollida de residus. L’acció comuna a tot Europa es proposa conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de…

Canviem el nom de l’institut

El nom actual del centre, 22@, té unes connotacions que no agrada a les veïnes del barri, ja que està vinculat al procés d’encariment dels preus d’habitatges i locals, fet que expulsa al veïnat (gentrificació).  En ser un nom donat i no triat hem cregut que ara és un bon moment per a triar-lo…

Participació a l’òpera “El monstre al Laberint”

El passat dimarts 27 d’abril vam viure l’experiència d’interpretar l’òpera “El monstre al laberint” al Gran Teatre del Liceu. Una funció que durà aproximadament una hora va ser el punt culminant d’un projecte que l’alumnat de 1r havia estat preparant durant molt de temps. Al darrere quedaven molts mesos de treball, esforç, assajos, nervis, vivències i…

1r congrés acTUa

L’alumnat de 3r, aquest curs, ha treballat en el projecte acTUa d’aprenentatge i servei. Han conegut les entitats del nostre entorn, s’han posat en contacte amb elles per conèixer les seves necessitats i els han elaborat una proposta de servei. El projecte ha conclòs amb el primer congrés acTUa del centre celebrat el passat…

Visibilitzem el sensellarisme gràcies a Arrels Fundació

L’alumnat i professorat de 2n d’ESO estem immersos a investigar i visibilitzar les desigualtats socials. Aquest és el tema del nostre 2n projecte del curs triat, com sempre, pel mateix alumnat.  El passat divendres 26 de febrer vam tenir una visita molt especial, en Manel i en Jordi, usuari i voluntari d’Arrels Fundació van…

Scroll to top